Doprava a platba

Pivní ponožky pro tátu… prima nápad, ale co když nestihnou dorazit do jeho narozenin? U nás vždy víte, na čem jste. Podívejte se, jaké možnosti dopravy nabízíme a kolik za ni zaplatíte. PS: Toaletní papír pětitisícovku jako platbu nepřijímáme! :)

Kolik zaplatím za dopravu?

Při objednávce nad 1300 korun u nás za poštovné neplatíte vůbec nic. Ostatní balíčky odesíláme už od 49 korun a v běžném roce svou objednávku obdržíte do 48 hodin. Stačí si v košíku zvolit možnost dopravy, která vám vyhovuje. PS: Řekli bychom vám vtip o České Poště, ale bojíme se, aby vám došel.

Osobní odběr Zásilkovna 59 Kč
platba předem 59 Kč
platba v hotovosti na místě 88 Kč

Detailní seznam výdejních míst

Česká pošta balík do ruky 89 Kč
platba předem 89 Kč
platba na dobírku 128 Kč

Osobní odběr Česká pošta BALÍKOVNA 49 Kč
platba předem 49 Kč
platba v hotovosti 78 Kč

Zásilkovna doručení na adresu kurýrem 79 Kč
platba předem 79 Kč
platba na dobírku od 118 Kč

Jak mohu zaplatit?

Bankovní převod
Nejpomalejší způsob platby. Zvolíte-li tuto možnost, po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme potřebné informace. Zboží můžete ale zaplatit kdykoli na účet v Raiffeisen bank 5329386001/5500. Zboží vám zašleme po připsání částky na náš účet. Variabilní symbol při platbě převodem je číslo Vaší objednávky. Je důležité uvést správný variabilní symbol, aby se platba přiřadila k Vaší objednávce.
 
Dobírka
Jedná se o nejčastěji používaný způsob platby a je také nejrychlejší. Pokud na zboží opravdu spěcháte, zvolte si dobírku. Až budete přebírat zboží na Vaší adrese, zaplatíte hotovosti v přepravci. Poté Vám bude zásilka předána. V den dodání zboží si prosím připravte potřebnou hotovost. Cena za dobírku 39 Kč.
 
Online platby PayU
Platba online je velmi rychlý a bezpečný způsob úhrady vašich objednávek. Všechny způsoby plateb provedené prostřednictvím platební brány PayU jsou důkladně zabezpečené a chráněné v maximální možné míře. Přehled bankovních online plateb:
 
Česká spořitelna Platba 24
Komerční banka Moje platba
GE Money bank
mBank mPeníze
Raiffeisen bank ePlatby
Fio banka
Sberbank
ČSOB
Era poštovní spořitelna
PaySec

 
Platební karty Visa, Mastercard
Velmi pohodlný způsob jak zaplatit za zboží. Platby kartou zprostředkovává společnost PAYU. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Můžete si být jisti, že jde o důvěryhodný, korektní a prověřený způsob platby s vysoce zabezpečeným platebním systémem. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

 

Platba v hotovosti
Pokud v objednávce zvolíte osobní odběr, máte možnost zaplatit v hotovosti při odběru na odběrních místech Zásilkovna.cz po celé ČR. K vyzvednutí budete vyzváni pomocí SMS zprávy a emailu. Na pobočkách Zásilkovna.cz v mnoha případech nepřijímají platby kartou. Zásilka vám bude vydána na základě čísla objednávky a uhrazení celé částky v hotovosti. Cena za platbu v hotovosti 29 Kč.

 

Objednávka krok za krokem: Osobní odběr Zásilkovna.cz

Zboží si můžete vyzvednout na některém z výdejních míst Zásilkovna.cz po celé ČR
Detailní seznam všech výdejních míst

 

1.    Zvolíte si výdejní místo
Stačí pár kliknutí: v košíku si vyberete osobní odběr a zvolíte pobočku, na které chcete balík vyzvednout.
2.    Do druhého dne jsem tvá
Vaši objednávku zpracujeme obratem a nejpozději do druhého pracovního dne ji zašleme na výdejnu.
3.    Vyčkejte na SMS zprávu
O tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailu. Prosíme, nechoďte pro ni dříve, než vás vyzveme: nemusí být připravena.
4.    Vyzvedněte si zásilku
V případě, že je zásilka na dobírku, budete potřebovat číslo objednávky a hotovost. Na většině poboček Zásilkovny většinou není možné platit kartou.

V případě, že jste zásilku zaplatili předem, budete k vyzvednutí potřebovat doklad totožnosti a číslo objednávky.

Máte dotaz ohledně dopravy? Napište nám!

 

Objednávka krok za krokem: Česká pošta- balík do ruky
Zboží bude doručeno do následujícího pracovního dne od podání zásilky (druhý den po expedici zboží). Po expedici zásilky vám zašleme na e-mail informace včetně podacího lístku a kódu TRACK&TRACE. Můžete tak sledovat svou zásilku, jak putuje k vám. V případě, že vás poštovní doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 7 dní!
Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Ve všední dny doručuje Česká Pošta mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručujeme v časových pásmech 8:00-14:00 hod a 13:00-19:00 hod.
Když je u balíku tel a mail, pak si může balík vyzvednout kdokoli jen s pomocí kódu- tzn. nez občanského průkazu, jen s kódem.

 

Co dělat, když přijde poškozená zásilka?
•    každou zásilku doručovanou Českou poštou si před převzetím pozorně prohlédněte
•    pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, doporučujeme zásilku nepřebírat
•    často se stává, že si hned poškození nevšimnete, v takovém případě je nutné:
•    Uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
•    kontaktovat centrum České pošty na telefonu  800 104 410

 

U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je dodání zásilky dopolední pochůzkou, nebo uložení zásilky na jiné ukládací poště.
https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

 

Chcete balík doručit odpoledne?
Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení.
Nejdříve si ověřte, zda ve vaší lokalitě službu Odpolední doručování nabízíme. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře.
Doručovatel vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.

 

Objednávka krok za krokem: Česká pošta- BALÍKOVNA
Zboží si můžete vyzvednout na některém ze 222 výdejních míst Balíkovny po celé ČR. Jedná se o speciálně označené přepážky na vybraných větších poštách, kde Vás odbaví co nejrychleji bez fronty a dlouhého čekání.

 

Vyzvedněte si balík na poště bez čekání. Pro vyzvednutí zásilek můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt Balíkovna. Stačí zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíků“ na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. K vyzvednutí stačí předložit kód z e-mailu nebo SMS. Není třeba občanský průkaz - zásilku může po předložení kódu vyzvednout kdokoliv. Vždy vám garantujeme uhrazení dobírky platební kartou.

 

Výhody BALÍKOVNA
Rychlé obsloužení. Tady přednostně vyřizujeme balíkové služby, díky vyvolávacím systémům vás navíc pozveme na řadu rychleji.
Vždy zaplatíte kartou. Na všech Balíkovnách vyřídíte své platby včetně dobírek.
Pošlete si pro balík někoho blízkého. S kódem pro vyzvednutí z e-mailu nebo SMS nemusíte prokazovat totožnost a je to rychlejší. V případě, že si nebudete moci svoji zásilku vyzvednout, tak ji může za vás vyzvednout i 3. osoba, která má k dispozici kód pro vyzvednutí.
Zaparkujte a naložte. Pro balíky si můžete zajet rovnou na depa. Balíkovny tam mají prodloužené otevírací doby, nebo dokonce nonstop provoz.

 

Objednání zboží
Objednáte zboží v internetovém obchodě Dárkoviny.cz a při objednávce vyberete Osobní odběr Balíkovna a pobočku, na které si zboží chcete vyzvednout. Výdejní místo si vyberete jednoduše v košíku.
Zpracování Vaší objednávky
My Vaši objednávku zpracujeme a ideálně do druhého pracovního dne ji zašleme jako zásilku na Vámi vybranou pobočku Balíkovny.
Připravení zásilky
Nejpozději dva pracovní dny od objednávky bude Vaše zásilka na vybrané pobočce připravena k vyzvednutí. K vyzvednutí budete vyzváni pomocí SMS zprávy a emailu.
Kontaktování zákazníka
O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás budeme informovat pomocí SMS zprávy a emailu. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky. Prosíme, nechoďte do výdejního místa dříve, než budete vyzváni. Vaše zásilka nemusí být připravena.
Vyzvednutí zásilky na dobírku
V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána na základě čísla objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti. Na všech pobočkách Balíkovna.cz lze platit kartou.
Mohu si zboží ve výdejním místě rovnou koupit?
Ne, výdejní místa Balíkovna.cz jsou určena pouze pro výdej zásilek, které jste si u nás před tím objednali. Zboží rozesíláme z centrálního skladu v Českých Budějovicích. Výdejní místa označená jako Balíkovna.cz slouží pro výdej zásilek pro více eshopů. Jsou to pobočky České Pošty.

 

Objednávka krok za krokem: Zásilkovna- doručení na adresu kurýrem

Zásilkovna nejvýhodnější doručení po ČR. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou pracovní dny od 8 do 18 hodin. Zboží Vám bude doručeno až do domu nejpozději do 24 hodin od expedice. V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace včetně čísla zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si můžete ověřit v systému sledování zásilek on-line. V případě, že nebudete přítomni na uvedené adrese, bude Vám zanecháno oznámení o doručení, ve kterém naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.


Co dělat, když přijde poškozená zásilka?
•    každou zásilku doručovanou kurýrem si před převzetím pozorně prohlédněte
•    podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené
•    v případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout
•    v případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL - je předmětem důkazního řízení
•    na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Odeslat článek známému   Vytisknout