Nejčastější dotazy

Seznam nejčastěji kladených dotazů od zákazníků
OBJEDNÁVKA
Jak zjistím stav své objednávky?
Pokud jste registrovaní zákazníci, zjistíte stav své objednávky po přihlášení. V opačném případě se na stav své objednávky kdykoli můžete informovat mailem, nebo telefonicky. Připravte si k tomuto účelu číslo objednávky.

Jak zjistím cenu dopravy?
Cenu dopravy zjistíte v článku Ceny dopravy. Nad stanovenou hodnotu objednávky je vždy doprava zdarma.

Jak rychle mi zboží doručíte?
Většinou do 48 hodin. Máme centrální sklad u Č.Budějovic a velmi rychlou expedici. Pokud je u zboží na internetu uvedeno skladem, je skutečně skladem. Expedici uzavíráme ve 13 hodin. Dané objednávky pak doručujeme do druhého pracovního dne. Na výdejní místa bývá občas doručení o jeden den zpožděné. O vyřízení objednávky budete informováni pomocí SMS zprávy. Všechny objednávky odesíláme velmi rychle včetně osobních odběrů.

Proč mi nepřišel potvrzovací mail?
Pravděpodobně jste uvedli špatný e-mail do objednávky. Všem zákazníkům odchází potvrzovací mail automaticky. Nějakým nedopatřením se mail také mohl ocitnout ve spamovém koši. Ozvěte se e-mailem, nebo telefonicky, váš mail opravíme, aby vám informace o stavu objednávky chodily správně.

Chci zboží zaslat až později, kam mám tuto informaci uvést?
Pokud děláte objednávku s předstihem, uveďte nám do poznámky, kdy si přejete zboží zaslat. Pošleme vám produkty podle vašich instrukcí třeba později.

Jak přidám, nebo uberu nějaké zboží z dokončené objednávky?
Můžeme vám objednávku upravit v systému i poté, co je odeslána. Ozvěte se e-mailem, nebo telefonicky, vaši objednávku upravíme podle vašich představ v systému.

PLATBA ZA ZBOŽÍ
Jak mohu platit za zboží?
Můžete si vybrat z mnoha bezpečných a pohodlných metod plateb. Bližší informace najdete na stránce Doprava a platba.

Vybral jsem si bankovní převod, ale údaje k platbě mi nepřišly.
Údaje k zaplacení objednávky na bankovní účet najdete v potvrzovacím emailu. Pokud vám e-mail nepřišel, kdykoli vám jej můžeme zaslat znovu. Platit také můžete samostatně na bankovní účet Raiffeisenbank 5329386001/ 5500, variabilní symbol je vždy číslo vaší objednávky.

Jak zjistím, že je moje objednávka zaplacena?
Potvrzení o zaplacení objednávky odesíláme e-mailem. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu mail nepřišel, můžete se na zaplacení kdykoli informovat. Připravte si k tomuto účelu číslo objednávky. Může se stát, že systém platbu nepřipíše, nebo ji připíše špatně (například z důvodu chybějícího, nebo špatně zadaného variabilního symbolu). Objednávku pak stále evidujeme jako nezaplacenou. V takovém případě vám platbu kdykoli dohledáme a připíšeme ručně na vaši žádost.

Kde si mohu vytisknout daňový doklad?
Fakturu zasíláme elektronicky mailem po doručení zásilky. Faktura slouží mj. jako záruční list. Pokud vám daňový doklad nedorazil, napište nám, rádi vám jej kdykoli můžeme zaslat emailem znovu. Snažíme se šetřit přírodu.

Online platba, nebo platba kartou neproběhla úspěšně, co mám dělat?
Pokud vaše platba kartou v objednávce neproběhla úspěšně z jakéhokoli důvodu, můžete se kdykoli vrátit a zkusit zaplatit stejnou objednávku znovu. V potvrzovacím emailu máte odkaz na detail objednávky, který Vás přesměruje na eshop. Tam najdete možnost zaplatit znovu. Dostanete se znovu do platební brány na detail platby, kterou můžete úspěšně dokončit. Nebo Vaši objednávku můžete zaplatit bankovním převodem na účet Raiffeisenbank 5329386001/ 5500 , variabilní symbol je vždy číslo vaší objednávky.

ZBOŽÍ
Jsou dárkové předměty zdravotně nezávadné?
Hračky a dárkové předměty jsou zdravotně nezávadné. Zboží nakupujeme jen v rámci EU, nikoli přímo v Číně. Dodavatelé jsou spolehliví, dováží své produkty do EU a zajišťují jim všechny potřebné bezpečnostní a hygienické certifikáty. Všechny produkty splňují normy EU.

Zakoupené zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
Zboží můžete vrátit do dvaceti dní od doručení bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze. Produkt prosím zašlete pokud možno nepoškozený, v původním obalu na adresu Dárkoviny.cz, U Pily 719, 37001 České Budějovice. Do balíčku prosíme vyplňte formulář odstoupení od smlouvy.

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?
Informace o dostupnosti zboží jsou aktuální. Pokud je u zboží uveden stav Na objednávku, zboží není v tuto chvíli skladem v ČR. Na produkt se můžete kdykoli informovat e-mailem, nebo telefonicky. Pokud je produkt dlouhodobě nedostupný, bývá zpravidla vyřazen z nabídky a nezobrazuje se.

U zboží chyběl český návod, jak je to možné?
Všechny jednotlivé produkty polepujeme a opatřujeme českým návodem. Ke každému produktu máme návod k dispozici také v elektronické podobě. Když u produktu není návod, pravděpodobně nebyl omylem přiložen chybou zaměstnance. Návod vám kdykoli rádi zašleme na vaši e-mailovou adresu, nebo si jej můžete sami stáhnout po přihlášení na našich stránkách v detailu produktu.

MARKETINGOVÉ AKCE
Nepřeji si zasílat akční nabídky. Jak se mohu odhlásit?
Výhodné nabídky zasíláme jenom našim zákazníkům, kteří o ně mají zájem a dali nám k tomu souhlas. Pokud jste z nějakého důvodu dostali e-mail s nevyžádanou nabídkou, jedná se o omyl, za který se omlouváme. V každém e-mailu máte možnost se odhlásit samostatně. Na vaši žádost vás z databáze e-mailů samozřejmě kdykoli vyřadíme také ručně.

Nejde mi uplatnit slevový kupón, jak je to možné?
Slevový kupón se zadává do objednávky a musí se potvrdit. Po jeho potvrzení tlačítkem se hodnota slevy automaticky odečte z hodnoty nákupu- slevu tedy již vidíte v nákupním košíku. Pokud se vám opakovaně nedaří slevu uplatnit, jedná se o výjimečný omyl. Ozvěte se nám telefonicky, nebo e-mailem, slevu odečteme ručně v našem systému.

Můžete mi poslat zapomenuté heslo?
Pokud jste registrovaný zákazník a nemůžete se přihlásit, protože jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si o ně požádat emailem.

DORUČENÍ ZÁSILKY
Nestihl jsem si vyzvednout balík a pošta jej zaslala zpět k vám. Co s tím?
Vrácené zásilky zaznamenáváme, zákazníkům posíláme zprávu, nebo telefonujeme a čekáme na jejich vyjádření. Pokud si přejte balík poslat znovu, samozřejmě vám ho rádi pošleme. V tomto případě ale účtujeme znovu poštovné ve stejné výši jako při prvním pokusu o doručení.

Kde najdu seznam výdejních míst?
Výdejní místa systému Zásilkovna.cz, které využíváme pro osobní odběry najdete v článku Výdejní místa.

Výdejní místa jsou vaše pobočky?
Ne, výdejní místa nejsou naše pobočky. Jedná se o systém výdejních míst Zásilkovna.cz. Vaši zásilku tam nejprve musíme zaslat. Teprve potom si ji můžete vyzvednout. Vyzvednutí na osobní odběr je poměrně rychlý a také nejlevnější způsob dopravy.

REKLAMACE
Jak u vás mohu zboží reklamovat?
Reklamovat můžete zboží s platným daňovým dokladem a reklamačním listem, který vám můžeme zaslat. Zboží odešlete zpět na adresu: ABEDEO s.r.o., U Pily 719, 37001 České Budějovice a zvolíte si buď jeho výměnu, nebo vrácení peněz. Více podrobností o reklamaci zboží najdete v článku Snadná reklamace.

Jak se mám informovat na aktuální stav reklamace?
S reklamacemi skutečně neděláme žádnou vědu, jejich vyřízení neprotahujeme a snažíme se maximálně vyřizovat vše ve prospěch zákazníka. Pokud se ale chcete informovat na aktuální stav své reklamace samozřejmě kdykoli můžete e-mailem, osobně, nebo telefonicky. Připravte si k tomuto účelu číslo svého daňového dokladu.
Odeslat článek známému   Vytisknout